CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, October 9, 2007

SANTAPAN HUMOR HARI RAYA !!!






Bila time nak raya...aku syok baca majalah humor tempatan pasal tebal-tebal... kalau la tiap-tiap bulan diorang keluarkan majalah tebal macam ni kan syok..tapi nayanya para kartunis dia la....nak pulun sampai rebeh mata...
Apapun inilah majalah humor yang masih agresif di pasaran dalam tahun ini...
selamat berhari raya!!! maaf zahir dan batin...




6 comments:

Gandum said...

Johan amacam rayer? mesti badan naik berkilo kilo...hehee

nampak kelibat abe lari tu....miss him lah...aku ada nampak aie budak sambung abe dulu...tapi ntah kenapa tak siap tak tahu...hanya Aie dan Ujang aje tahu...

johan said...

hai.bro...tak berapa sihat la bro...orang lain dok beraya aku lepak umah..kena demam (batuk & selsema)...
rasa semua makanan pahit...hahahahaa...
banyak projek diorang yang tak lepas...ada masalah hakcipta ke hapa..aku tak tau la...
Aku cuma mengharapkan...kartunis Malaysia dapat melakukan sesuatu yang dapat dibanggakan...bukan menjatuhkan antara satu sama lain.. aku baru dengar cerita sebelah pihak jer...dan aku rasa tak patut diorang buat bro. ujang macam tu..ntah le...ko yang berada disana masa tu kan?? citer la apa berlaku??

AbGJaS said...

Hi Johan,
Abgjas nk tumpang tanya sikit. Brader Kerengge masih aktif?
Abgjas gemar kartun2 beliau sejak 'TigaSegiEmpatSegi' lagi...

Sukatikaulah said...

SELAMAT HARI RAYA..MAAF LAHIR DAN BATHIN YA SYEIKH JOHAN.

Gandum said...

Amacam Johan dah sihat dari sakit? kesian la dek ni..isk isk...

dia ajo...apo cito?

johan said...

walaikumsalam...saya baru baik dari demam yang panjang, namun masih bersisa lagi ni...

sukatikaulah - thanks and salam aidilfitri buat semua keluarga.

gandum - camno nak buek...dalam setahun mesti kena demam teruk sekali. hihihii...bila boleh dapat mngeteh skali ya??