CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, April 3, 2008

ULANG TAHUN KE 30!




1 APRIL DATANG LAGI!
Genap usianya 30 tahun.
SELAMAT ULANG TAHUN KE 30
MAJALAH GILA-GILA!
(Majalah Humor Nasional)
Sekalung tahniah buat semua warga kerja GG dulu, kini dan selamanya...

7 comments:

AbGJaS said...

Hi Johan,
Slmt Hr Ulang Tahun buat GG. Moga terus hidup dgn jatidiri yg teguh.

Hidup kalau sesat-barat tak guna juga kan?

Kami akan terus menyokong mu.

Blog Johan ni boleh jadi arkib kartun Malaysia ni.. so, teruskan menulis.

Jonjenin said...

saya pun harap GG terus kekal sampai ke anak cucu saya nanti.
alamak!! nak jadi arkib tu tak berani lak nak jawab. rasanya fakta saya masih longgar.insya Allah..sekadar berkongsi cerita je.

ni akinol dgn guhn ni sapo plak?
apo lah bondo alah pelik2 ni ndak agak eh. dah lapan belas bulan aku memikirkannya...

redSeptember said...

wahhhh.....classic ni. this was my first ever comic!

dulu nyer best as compared to now.

http://redialthisnumber.blogspot.com

Jonjenin said...

hi...redseptember!
biasa la tu...
welcome my blog.
insya Allah saya akan meninjau blog tu nanti.

Sukatikaulah said...

you re de menggg!!!! teruskan perjuangan jon jenin.

Jonjenin said...

timo kaseh yoo...
kita semarakan kartun Tanahair!!!!
Grrrrr!!!

日月神教-任我行 said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,性感影片,正妹,聊天室,
情色論壇