CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, May 10, 2008

KELUANG MAN KEMBALI DI TV9 !!!


Bagi peminat animasi KELUANGMAN pasti merindui animasi ini. Kini Siri Animasi KELUANGMAN telah ditayangkan semula di saluran TV9 setiap Sabtu dan Ahad jam 7.00 petang.


Keluang ialah sejenis kelawar besar. Maka disini timbul idea untuk watak super hero kesukaan ramai ini. Animasi ini berkisar tentang Seorang pemuda yang tinggal di Hospital Bahagia Tampoi sebenarnya adalah seorang pembela manusia sejagat iaitu Keluang Man. Pembantunya Tiungman sering membantunya menumpaskan musuh negara kerana pihak polis kawasan Tampoi yang diketuai oleh Inspektor Sahab seringkali terlambat sampai ke tempat kejadian.


Biodata hero. (KELUANGMAN)

Disebalik topeng Keluang Man adalah adalah seorang pesakit di sebuah hospital gila, Burhan. Dia merupakan seorang jaguh silat sebelum dimasukkan ke hospital gila. Keluang Man adalah berdasarkan watak Batman


Biodata pembantu hero. (TIONGMAN)

Tiongman adalah kawan baik dan pembantu Keluang Man. Dia mempunyai seorang kekasih bernama Aishah tetapi dia memutuskan hubungan dengan Aishah kerana orang ramai mengatakan bahawa dia sudah gila dan hanya layak menetap di Hospital Bahagia Tampoi. Watak Tiongman adalah berdasarkan watak pembantu Batman, Robin.
SERTAILAH MEMBER CLUB KELUANG MAN MELALUI:
ANIMATIONSAnimator Trade And Promotionsd/a 3B Tingkat 2, Jalan MJ 7,Taman Maju Jaya,46000 Petaling Jaya,Selangor Darul Ehsan.
Tel: 03-7770 1160 / 013-635 2728
Fax : Homework Studio( 03-7784 3033 )
emel:

2 comments:

azlin JB said...

saye dah beli dah t-shirt original member tu. Terimakasih.

Jonjenin said...

sapa2 yang x daptkan lg t - shirt tu..elok la dapatkan...memang best!!! jiran korang mesti jeles punya.
Keluang mann...keluang mannnn..keee luang mannnn...hehe